درباره وبلاگ

مینویسم! با همهی تنهاییام
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشق من تکه و آدرس hastie-man.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 149
بازدید کل : 41479
تعداد مطالب : 26
تعداد نظرات : 15
تعداد آنلاین : 1



عشق من تکه
***همه ی عاشقا خوشبخت نیستن***
دو شنبه 10 مهر 1391برچسب:, :: 17:19 ::  نويسنده : هستی       

زندگی من تنها با وجود تو زیباست

همیشه بمان



نظرات شما عزیزان:

mohammad
ساعت10:57---4 خرداد 1392
ولی از ته قلب تنهای تنها هستم

هر دقیقه یک ساعت

و یک ساعت یک روز طول می کشد

آنچه مرا در گذراندن این روزها یاری می کند

فکر به توست ای کاش در کنار تو بودم ……..


سلام بخدا وبت عالیه
ممنون


عاشق تنها
ساعت19:45---13 مهر 1391
سلام

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: