درباره وبلاگ

مینویسم! با همهی تنهاییام
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشق من تکه و آدرس hastie-man.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 145
بازدید کل : 41475
تعداد مطالب : 26
تعداد نظرات : 15
تعداد آنلاین : 1



عشق من تکه
***همه ی عاشقا خوشبخت نیستن***
جمعه 17 شهريور 1391برچسب:, :: 20:7 ::  نويسنده : هستی       

دیشب خواستم واسه دل خودم فال بگیرم وقتی فالنامه رو باز کردم چشمم به شعری افتاد که هیچ ربطی به دل من نداشت تازه فهمیدم که دلم مال خودم نیست



نظرات شما عزیزان:

نسرین
ساعت15:23---28 شهريور 1391
سلام خوشبحالت که ی همچین عشقی داری... ولی من؟؟؟ لینکت میکنم توام اگه خواستی لینکم کن

نفس
ساعت1:06---23 شهريور 1391
سلام ممنون که به وب من سرزدی
من باافتخار لینکت کردم دوس داشتی توهم لینک کن منو.
درضمن وبت حرف نداره


عاشق تنها
ساعت13:29---22 شهريور 1391
سلام هستی جان ممنون که بهم سر زدی وبلاگ شما هم خیلی خیلی زیباست امیدوارم بازم بهم سر بزنی.


کــلـاهـ قـــــــرمــزی
ساعت17:48---19 شهريور 1391
سلام عزیزم اگه باتبادل لینک موافقی خبرم کن
منتظرتم دوستم
وبلاگتم عالیه
باورکن


Matin
ساعت0:18---18 شهريور 1391
با عرض پوزش ادرس وب ما دچار مشکل شد و ما مجبور شدیم که دوباره با همان ادرس قبلی بیایم
با عرض خییییییییییییییییییییییییییییی ییلییییییییییییییییییییییییییی ی پوزش ما از شما معذرت می خواهیم
ادرس وب:
www.lovespeople.loxblog.com
و مارا با همین ادرس لینک کنید


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: